Imatges retrospectives d'una ciutat

El Cinema Victoria

El Cinema Victoria, obra de Francisco Juan Barba Corsini va ser construït al 1961, una vegada enderrocat un cinema antic; es va fer ràpid, en tan sols 5 mesos, i era tan gran que hi cabien 2000 espectadors.

i ja no dic res més,… a raco.cat hi ha més fotos i al fòrum del grup de facebook “Santa Eulàlia” teniu un munt de records.

COMENTARIS AL FACEBOOK

  1. Dulce Dul OU CUANTAS PELICULAS ME HE CHUPAO YO EN ESTE CINE…
  2. ADEMAS 2 POR SESION JEJEJEJEJ. MI PRIMER CINE Y CON LA PELI DE GREASSE¡¡¡¡¡
  3. Marga Canals Donde estaba ubicado?????
  4. Jordi Tarazona estaba ubicado en la calle Santa Eulalia esquina con la calle Anselm Clave.
  5. Estefania Ibaibarriaga Dios!! cuantos recuerdos… desde Blancanieves hasta la guerra de las galaxias…era mi cine, el cine de mi barrio..que penita me dió cuando desapareció.
  6. Juan Casellas Aquí otro que se tragó unas cuantas… La primera empezaba a las 15:50 aprox. Y creo que a las sesiones de los jueves era a las que no nos dejaban entrar…
  7. Estafanell Laura ‎…Al carrer Sta. Eulalia, gairabe arrivan al c/ Pareto…. hi havia un dentista…. dons no volia que anes acompanayada de la mare…. i allà mateix, en total soletat, i un dia darera el altre, em va treure un per un totes les dens de llet….. I la mare em donaba diners pel cine …. i a la segona sessió arrivaba ella amb el pare i el sopar. Impensable avui en dia, dons tindria 6 o 7 anys….
  8. Juan Ruiz si no recuerdo mal llegaban a haber triples sesiones,y entre pelicula y pelicula salia gente al escenario.Era chinorri,pero tengo muy buenos recuerdos.
  9. Magdalena Dot Frias Déu meu!!! quins records! m’heu tocat el cor! Vaig veure moltes pelis pero recordo especialment Dumbo, i recordo que de vegades entraves i ja havia començat i t’havies d’esperar a veurela tota fins arribar al moment de la teva entrada per marxar a fosques.
  10. Rosa Maria Marti Cruz y los festivales que hacian los sábados y el que subia al escenario salia con regalos??? era increible!!!!
  11. Marta Martin Crec que el van enderrocar cap l’any 83
  12. Feli Granado OHH QUE FUERTE , YA NO ME ACORDABA DEL ASPECTO DEL CINE VICTORIA , CON LAS TARDES QUE PASE ALLÍ TAN DIVERTIDAS …
  13. Aitor Joestar Si és el que jo recordo, en aquest cinema vaig veure la peli de Tron. ¿Així va ésser enderrocat al 83?. ¿Pot ser que també hagués un altre on ara és La Caixa davant del carrer Blas Fernández Lirola?
  14. Encarna Juarez mi primer cine,fui con mi amiga julia, y vimos tiburon!!!! y en la primera fila!!!!
  15. Carme Alcaraz Jaén he de donar la raó a l’Aitor te al carrer Aprestadora al xanfra General Prim i davan del carrer Fernandez Lirola(Actualment es una oficina de la Caixa) existia el cinema Constelación, era un cinema molt familiar, i els diumenges feien varietes, jo no el vaig coneixer al viure en un altre barrí pero el meu espos nascut al barrí si el recordà
  16. Montserrat Albalate Llopis Al costat de casa. Feian dues o tres programacions per setmana .
  17. Do Ma Jau Sempre recordaré Esplendor en la hierba, que vaig anar a veure amb la meva avia, la meva germana i els meus cosins… No era massa habitual anar al cine amb la meva avia, ja que sempre ho feiem amb els meus pares… Com si la estés veient ara…
  18. Aurelio Agras Martinez JA JA que recuerdos!! no me tragado pelis en este! mi primer cine!!

11 responses

  1. Jose

    Yo era más de los cines Navarra y Rívoli (donde por casualidades de la vida vivo ahora), pero por una historia muy larga, acabé viendo Ben-Hur, que me fascinó y, en el intermedio que hicieron, proyectaron una película de Mortadelo y Filemón (de antes de la serie de dibujos animados), que lo flipé por que no me lo esperaba y soy superfan.

    1 Agost 2011 a les 9:20 pm

  2. Gracias por tu comentario Jose, supongo que has entrado en este enlace: http://www.raco.cat/index.php/CuadernosArquitectura/article/view/109559/167027

    Verás más fotos del interior. Es que este programa no me indica bien los enlaces,…

    4 Agost 2011 a les 8:21 pm

  3. jaume guarro

    yo vi muchas pelis, pero en especial llore con campeon porque verla no se si la vi

    12 Agost 2011 a les 12:08 am

  4. Sí, Jaume, Campeón es la pel·lícula més trist,… http://www.elpais.com/articulo/cultura/Campeon/pelicula/triste/elpten/20110817elpepucul_4/Tes

    28 Agost 2011 a les 2:56 pm

  5. Cuantas veces habiamos ido mis 2 hermanos mi madre y yo ,a mi madre le gustaba mucho el cine,y a mi tambien todavia.la taquillera era mi tia se llamaba Paqui,era guapisima.

    12 Octubre 2012 a les 12:24 am

  6. No no tenemos ninguna,y mira que era otra de las cosas que nos gustaban ,y que tambien continuan mis hijos.

    12 Octubre 2012 a les 10:28 am

    • De todas formas gracias por tu comentario, y si encuentras alguna ya sabes donnde la puedes compartir. Saludos!

      12 Octubre 2012 a les 12:42 pm

  7. ALEJANDRO

    Alguien me puede pasar el enlace del foro de santa eulália en el facebook…?? gracias.

    24 Novembre 2012 a les 2:26 pm

  8. Paqui

    Acabo de llegar a esta pagina. Me acuerdo mucho de este cine. Los miercoles nose porque razon mi madre me llevaba al cine y no iba al cole. debia ser bastante pequeña. Tambien me acuerdo de las colas que habian cuando la pelicula era de Manolo Escober y ver la peli de pies en los pasiilos. Tambien de la pelicula Aborto Criminal y una que no recuerdo el nombre algo de una cigueña que no dejaban entran a verla a menores.

    17 Novembre 2013 a les 10:29 pm

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s