Imatges retrospectives d'una ciutat

L’Hospitalet va ser la gran bòbila de Barcelona

Estava buscant informació sobre la Cosme Toda quan a l’hemeroteca de premsa digitalitzada del Departament de Cultura m’han saltat una sèrie de petits articles escrits als anys 80 sobre la nostra ciutat. L’autor és José Manuel Morales Medina un historiador, escritor, pintor i que inclús va rodar una película sobre el barri de Sant Josep,…

REFERÈNCIES

Buscador de premsa digitalitzada del Departament de Cultura 
El Barri de Sant Josep per José Manuel Morales, dins del núm. 6 (1988) dels Quaderns d’estudi del Centre d’Estudis de l’Hospitalet 

5 responses

  1. Joan

    Dir-vos que la crisis ha pogut amb un simbol de Hospitalet. En breu Cosme Toda tancara les seves portes. Aixi ho ha comunícat la direccio de la compañía als pocs treballadors que quedavan….

    28 setembre 2012 a les 10:47 pm

    • Gràcies per informar-nos Joan, realment es perd una de les indústries més antigues que encara funcionava a la nostra ciutat, concretament des de l’any 1883. Aquesta crisi ho està escombrant tot.

      28 setembre 2012 a les 11:03 pm

  2. merce

    quina pena,jo vivia molt a prop…

    29 setembre 2012 a les 3:27 am

  3. Joan

    Es un lloc molt especial. Jo vaig trevallar als 90 i vaig tindre la sort de visitar els tunels subterranis, son impresionants, kilometres de tunels!!

    29 setembre 2012 a les 4:20 pm

    • Jo vaig demanar fer una visita fa uns mesos, però no em van respondre.

      12 octubre 2012 a les 1:41 pm

Deixa un comentari

