Imatges retrospectives d'una ciutat

La Pepsi, 1973

Porto molt de temps buscant una imatge de la Pepsi, ja que, no sé per què, però sempre he tingut records de quan era petit, el que encara no sé es que feia jo allà, però recordo, que em van pujar a un camió de la marca i jo estava molt content,… i poca cosa més.

Bé, la Pepsi va existir des de l’any 1956 fins a l’any 1984, quan la Mecalux la va comprar. He trobat aquest anunci, amb una foto bastant dolenta, però per ara és el que hi ha. L’anunci sortia, com podeu llegir, a La Voz del Llobregat del dia 27 d’abril de 1973.

REFERÈNCIES

 

5 responses

  1. A la dreta hi havia l’entrada de mercaderies. Allà al menys en els anys 60s-70s es podia comprar caixes de pepsi i mirinda, cosa que feiem a casa. Les caixes eren de fusta i els envasos retornables.

    12 Juliol 2011 a les 3:40 pm

    • Suposo que també estava comprant begudes ja que els meus pares quan jo era molt petit tenien una bodega, ja li preguntaré a la meva mare,…

      15 Juliol 2011 a les 10:12 am

  2. Luis Rodriguez

    A finals del 83 i vaig treballar de vigilant en el recinte de la Pepsi, pràcticament no hi havia activitat i era a punt de tancar.
    Recordo que en una de les dependències hi havia un gràfic de vendes (que era una ampolla) i l’empresa va tancar tot i haver superat les vendes de l’any anterior

    13 Juliol 2011 a les 6:51 am

  3. Ventura

    En els 50-60s les escoles de L’H feien visites a la factoria on mostraven el cicle D’embassat amb el premi final de degustació a dojo, tant com volies. A més te donaven un carnet d’amic de la Pepsi.

    25 gener 2013 a les 2:02 pm

Deixa un comentari

